Fredag

Ligger här i soffan i min ensamhet och tittar på en kass film!
Har varit i skolan som alla andra dagar idag, men efter skolan åkte jag in till stan med Ellen my och Nina gick dock inte så mycket My och Nina för My skulle klippa sig och Nina träffade hennes syster! Vid 7 åkte jag hem och det var nog den segaste bussresan ever! Kändes som jag aldrig skulle komma hem.. Menmen, har verkligen inte rört mig på ett tag men imon ska jag antingen ner och träna med pappa och min bror eller så ska jag springa en sväng, börjar dock bli lite täppt i näsan och få ont i halsen så jag hoppa verkligen inte att det blir värre och att jag blir sjuk!
Men ni får ha en bra fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0