STÖRSTA DRÖMMEN

Detta har jag vilat göra i flera år hjälpa ban i andra länder! Tycker det är hemskt med alla dom barnen som förlorat sin familj får ingen mat och ingen utbildning! Jag vill bara lägga alla mina pengar till dom men tyvärr går inte det! Jag vill ge dom en helt ny familj, jag vill fixa så dom kan få gå i skolan, få kläder på kroppen, ge dom näring och energi göra massa fräscha hus!
Asså jag när hemskt när man tänker på hur dåligt dom mår dom svälter hela dagarna medans vi kan gå runt att äta massa saker även fast vi är mätta! Det är hemskt när man tänker så!
Så detta är min STÖRSTA dröm att få hjälpa människor i andra länder till ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0